Ordu'da Deniz Yasağı! Valilik Boğulma Riskine Karşı Uyardı

Ordu Valiliği, olumsuz hava koşulları nedeniyle il genelinde denize girmenin yasaklandığını duyurdu. Yüksek dalga ve rip akıntısı (çeken akıntı) tehlikesine dikkat çeken Valilik, vatandaşlardan yasağa titizlikle uymalarını istedi.

GÜNCEL - 28-06-2026 17:51

ORDU – Ordu Valiliği, olumsuz hava koşulları nedeniyle il genelinde denize girmenin yasaklandığını duyurdu. Yüksek dalga ve rip akıntısı (çeken akıntı) tehlikesine dikkat çeken Valilik, vatandaşlardan yasağa titizlikle uymalarını istedi.

Ordu Valiliği tarafından yapılan açıklamada, etkisini sürdüren kuvvetli rüzgar nedeniyle denizde yüksek dalga oluştuğu ve can güvenliğini tehdit eden rip akıntısı riskinin arttığı belirtildi.

Suda Boğulma Olaylarını Önleme Komisyonu'nun aldığı karar doğrultusunda, 28 Haziran 2026 Pazar günü il genelinde denize girilmesi yasaklandı.

Valilik, yaşanabilecek boğulma vakalarının önüne geçebilmek amacıyla alınan kararın vatandaşların can güvenliğini korumayı hedeflediğini vurgulayarak, özellikle sahil bölgelerinde bulunan vatandaşların uyarıları dikkate almalarını istedi.

Yetkililer, denize girme yasağı süresince sahillerde görev yapacak ekiplerin kontrollerini sürdüreceğini belirterek, vatandaşların hem kendi güvenlikleri hem de olası olumsuzlukların önüne geçilebilmesi için yasağa eksiksiz uymaları çağrısında bulundu.

Ordu Valisi Muammer Erol imzasıyla yayımlanan duyuruda, denizdeki riskli koşullar normale dönene kadar resmi açıklamaların takip edilmesi gerektiği ifade edildi.

Günün Diğer Haberleri